اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامقاله با عنوان بازاريابي پنهان و استراتژيهاي آن در بازار امروز که در اولين كنفرانس بين المللي مديريت نوآوري و کارآفرینی (27 و 28 بهمن 89) ارائه شده آماده دانلود می باشد.
تعداد صفحه:18
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf.
چکیده
از زمان جلب توجه شركتها به بخش بازاريابي،راه كارها و روشهاي مختلفي مطرح و بكار گرفته شده است و با پيشرفت دانش و تحقيقات بيشتر اين روشها بروزتر و مفيدتر شده است. بازاريابي پنهان يكي از اين روشهاست كه با توجه به هزينه كمتر و رقابتي بودن آن در طول چند سال اخير توجهات بسياري را به عنوان يك استراتژي به خود جلب كرده است. ما با بازنگري خلاصه اي از تاريخچه بازاريابي پنهان دورنمايي از اينكه چگونه اين استراتژي از طريق هزاران راه متنوع در صنايع مختلف در جهان بكار گرفته مي شود و در بازارهاي جديد رشد مي كند، مي پردازيم. سپس سعي خواهد شد با ارائه تعاريف فراگير از بازاريابي پنهان براساس درك مفهومي، كاربرد آن در زمينه هاي مختلف را بيان نماييم. همچنين در ادامه مطلب با مروري بر استراتژيهاي بازاريابي پنهان و ارائه مثالهايي ملموس از استراتژيهاي بازايابي، راه را براي شناسايي استراتژيهاي پنهان رقبا توسط شركتها باز كنيم.
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان