اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامقاله با عنوان شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران که در اولين كنفرانس بين المللي مديريت نوآوري و کارآفرینی (27 و 28 بهمن 89) ارائه شده آماده دانلود می باشد.
تعداد صفحه:11
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf.
چکیده
دهه نود ميلادي دهه ظهور كسب و كارهايي بود كه به كسب و كارهاي دات كام معروف شدند. كسب و كارهايي كه در قالب يك وب سايت راه اندازي مي شوند تا به بهره برداري از فرصت هايي بپردازند كه در اثر فناوري اينترنت حاصل شده است. موفقيت و يا شكست اين كسب و كارها نيز همچون ساير انواع كسب و كارها متأثر از عوامل مختلفي است. تحقيقات نشان داده است كه فقدان دانش پايه اي كسب و كار، نداشتن طرح كسب و كار و يا ضعيف بودن آن، تبليغ غير مؤثر، تداركات ناكافي، ناتواني در برآورده سازي نيازهاي مشتريان، استفاده نابجا از منابع مالي و كاهش تدريجي علاقه سرمايه گذار به تجارت الكترونيك و همچنين رشد قارچي شركت هاي اينترنتي و بروز تغيير در رفتار خريد مشتريان، از مهم ترين دلايل شكست كسب و كارهاي اينترنتي بوده است. از سوي ديگر كسب و كارهاي اينترنتي موفق اغلب از نوع تركيبي (حقيقي و مجازي) بوده اند كه از زنجيره تأمين قوي و همچنين دامنه اي از مشتريان موجود خود بهره مي بردند. ايران با برخورداري از حدود 23 ميليون كاربر اينترنتي در حال حاضر و بسترسازي براي رشد ظرفيت و ضريب نفوذ اينترنت در آينده داراي پتانسيل زيادي در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي است. اين مقاله كه برگرفته از پايان نامه كارشناسي ارشد است با استفاده از مطالعه موردي سايت هاي اينترنتي موفق و ناموفق و مصاحبه با خبرگان اين حوزه، به شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران مي پردازد. اين عوامل در دو دسته عوامل دروني و محيطي مورد بررسي قرار گرفته اند و در اين مقاله در قالب مدلي ارائه شده اند.
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان