اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامقاله مدیریت دانش به عنوان یک استراتژی تجاری در بهداشت و درمان
فرمت: pdf
تعداد صفحات: 8
اخيرا مديريت دانش به يك موضوع مهم و حياتي مورد بحث در متون تجاري تبديل شده است. جوامع علمي و تجاري هر دو بر اين باورند كه سازمانهاي باقدرت دانش ميتوانند برتريهاي بلندمدت خود را در عرصه هاي رقابتي حفظ كنند. منابع نقد و بررسي و چشم اندازهاي رقابتي سازمانها نشان دهندة تأثيرات اين ديدگاه در عرصههاي استراتژيك سازمانهاي تجاري است. و اگر سازماني به راحتي نتواند شكل صحيح دانش را در جايگاه مناسب آن تشخيص دهد در عرصههاي رقابتي با مشكل مواجه خواهد شد.مديريت دانش با روش استاندارد در ادارة يك شركت تجاري يا يك سازمان متناسب خواهد بود.حال سازمان هاي بهداشتي نيز براي افزايش امر كيفيت خود نياز به رقابت دارند.براي پيروزي دررقابت هم نياز به مديريت دانش به عنوان يك استراتژي تجاري است . روش پژوهش: اين پژوهش يك پژوهش ميدا ني –كتا بخانه اي است كه اطلاعات با استفا ده از كتب ومتون علمي گردآوري شده است.
مبلغ قابل پرداخت 4,875 تومان