تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

کتاب های نایاب و کاربردی

همانند خودتان که نایاب هستید محلی برای آنچه نیاز دارید کتاب ها ، پروژه ها و مقاله های نایاب را اینجا پیدا کنید شعار ما این است همیشه بهترین هستید و باشید

تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 87
  • بازدید دیروز : 68
  • بازدید کل : 43567

پروژه کارشناسی ارشد مهندسی عمران با عنوان بررسی رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شده در ساختمان های بلند تحت اثر نیروی زلزله


پروژه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران تحت عنوان کامل بررسی رفتار سازه های لوله ای مهاربندی شده در ساختمان های بلند تحت اثر نیروی زلزله آماده دریافت می باشد.

چکیده

در صورتیکه ارتفاع ساختمان از یک حد معینی بیشتر شود و جزو ساختمان های بلند قرار گیرد، سیستم های سازه ای متداول جوابگوی نیازهای ما نخواهند بود زیرا در ساختمان های بلند، صلبیت و پایداری ضوابط مهمتری را نسبت به مقاومت (مشخصه اصلی سازه های کوتاه) بیان می کنند. جهت پاسخگویی به نیازهای فوق، سیستم جدیدی تحت عنوان سیستم لوله ای ابداع شده است این سیستم دارای چنان قابلیتی است که در بیشتر حالات مقدار مصالح سازه ای مورد استفاده در این سیستم نسبت ساختمانی که در آن از سیستم های قابی متداول استفاده شده باشد به نصف تقلیل پیدا می کند. از جمله مزایای دیگر این سیستم، انعطاف پذیری زیاد آنها در تقسیم بندی فضاهای داخلی و کاهش تغییر مکان جانبی سازه می باشد. در این سیستم ها به علت انعطاف پذیری تیرهای پیرامونی در قاب، تغییر شکل های ناشی از برش ایجاد می شود که این پدیده، تأخیر برشی نامیده می شود و سبب می گردد که کارایی سیستم لوله ای تا اندازه ای کاهش یابد در صورتیکه تاخیر برشی به حداقل برسد می توان انتظار داشت که ساختمان بلند لوله ای همانند یک تیر طره با مقطع صندوقه ای عمل نماید. در این تحقیق سعی شده است علل و نحوه ایجاد پدیده تأخیر برشی در ساختمان های بلند لوله ای مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته، و روش هایی برای کاهش این پدیده ارائه گردد. یکی از روشها، استفاده از مهاربندها می باشد که بحث این تحقیق بیشتر بر روی آن متمرکز گشته است. برای این منظور تأثیر تعداد و محل قرارگیری مهاربندها بر روی موضوعاتی از قبیل تأخیر برش، تغییر مکان جانبی و نیروهای دینامیکی وارد بر سازه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج بیانگر این مطلب است که استفاده از مهاربندها به صورت زیگزاگ تأثیر بیشتری در جهت کاهش تأخیر برش خواهد داشت.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 367

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • مجموعه مقالات اولين همايش هوش سازماني و هوش كسب و كار
  • کتاب Understanding Earth ویرایش پنجم
  • پروژه کارشناسی مکانیک با عنوان تحلیل و آنالیز قطعه های خودرو پژو 405
  • دانلود کتاب سقوط اثر آلبر کامو ترجمه فارسی نسخه اصلی و بدون سانسور
  • کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی نوشته هلن و ریچارد هیک با ترجمه فارسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتاب های نایاب و کاربردی" می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "