تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

کتاب های نایاب و کاربردی

همانند خودتان که نایاب هستید محلی برای آنچه نیاز دارید کتاب ها ، پروژه ها و مقاله های نایاب را اینجا پیدا کنید شعار ما این است همیشه بهترین هستید و باشید

تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 84
  • بازدید دیروز : 41
  • بازدید کل : 44775

مقاله کارآفرینی و کسب و کار با عنوان شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران


مقاله با عنوان شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران که در اولين كنفرانس بين المللي مديريت نوآوري و کارآفرینی (27 و 28 بهمن 89) ارائه شده آماده دانلود می باشد.

تعداد صفحه:11

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf.

چکیده

دهه نود ميلادي دهه ظهور كسب و كارهايي بود كه به كسب و كارهاي دات كام معروف شدند. كسب و كارهايي كه در قالب يك وب سايت راه اندازي مي شوند تا به بهره برداري از فرصت هايي بپردازند كه در اثر فناوري اينترنت حاصل شده است. موفقيت و يا شكست اين كسب و كارها نيز همچون ساير انواع كسب و كارها متأثر از عوامل مختلفي است. تحقيقات نشان داده است كه فقدان دانش پايه اي كسب و كار، نداشتن طرح كسب و كار و يا ضعيف بودن آن، تبليغ غير مؤثر، تداركات ناكافي، ناتواني در برآورده سازي نيازهاي مشتريان، استفاده نابجا از منابع مالي و كاهش تدريجي علاقه سرمايه گذار به تجارت الكترونيك و همچنين رشد قارچي شركت هاي اينترنتي و بروز تغيير در رفتار خريد مشتريان، از مهم ترين دلايل شكست كسب و كارهاي اينترنتي بوده است. از سوي ديگر كسب و كارهاي اينترنتي موفق اغلب از نوع تركيبي (حقيقي و مجازي) بوده اند كه از زنجيره تأمين قوي و همچنين دامنه اي از مشتريان موجود خود بهره مي بردند. ايران با برخورداري از حدود 23 ميليون كاربر اينترنتي در حال حاضر و بسترسازي براي رشد ظرفيت و ضريب نفوذ اينترنت در آينده داراي پتانسيل زيادي در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي است. اين مقاله كه برگرفته از پايان نامه كارشناسي ارشد است با استفاده از مطالعه موردي سايت هاي اينترنتي موفق و ناموفق و مصاحبه با خبرگان اين حوزه، به شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران مي پردازد. اين عوامل در دو دسته عوامل دروني و محيطي مورد بررسي قرار گرفته اند و در اين مقاله در قالب مدلي ارائه شده اند.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 223

مطالب تصادفی

  • مجموعه مقالات اولين همايش هوش سازماني و هوش كسب و كار
  • کتاب Understanding Earth ویرایش پنجم
  • پروژه کارشناسی مکانیک با عنوان تحلیل و آنالیز قطعه های خودرو پژو 405
  • دانلود کتاب سقوط اثر آلبر کامو ترجمه فارسی نسخه اصلی و بدون سانسور
  • کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی نوشته هلن و ریچارد هیک با ترجمه فارسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتاب های نایاب و کاربردی" می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "