اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامقاله با عنوان شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران آماده دانلود است.
چکیده
دهه نود ميلادي دهه ظهور كسب و كارهايي بود كه به كسب و كارهاي داتكام معروف شدند. كسب و كارهايي كه در قالب يك وبسايت راه اندازي ميشوند تا به بهره برداري از فرصتهايي بپردازند كه در اثر فناوري اينترنت حاصل شده است. موفقيت و يا شكست اين كسب و كارها نيز همچون ساير انواع كسب و كارها متأثر از عوامل مختلفي است. تحقيقات نشان داده است كه فقدان دانش پايهاي كسب و كار، نداشتن طرح كسب و كار و يا ضعيف بودن آن، تبليغ غير مؤثر، تداركات ناكافي، ناتواني در برآوردهسازي نيازهاي مشتريان، استفاده نابجا از منابع مالي و كاهش تدريجي علاقه سرمايه گذار به تجارت الكترونيك و همچنين رشد قارچي شركتهاي اينترنتي و بروز تغيير در رفتار خريد مشتريان، از مهمترين دلايل شكست كسب و كارهاي اينترنتي بوده است. از سوي ديگر كسب و كارهاي اينترنتي موفق اغلب از نوع تركيبي )حقيقي و مجازي( بوده اند كه از زنجيره تأمين قوي و همچنين دامنه اي از مشتريان موجود خود بهره ميبردند. ايران با برخورداري از حدود 23 ميليون كاربر اينترنتي در حال حاضر و بسترسازي براي رشد ظرفيت و ضريب نفوذ اينترنت در آينده داراي پتانسيل زيادي در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي است. اين مقاله كه برگرفته از پاياننامه كارشناسي ارشد است با استفاده از مطالعه موردي سايتهاي اينترنتي موفق و ناموفق و مصاحبه با خبرگان اين حوزه، به شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران ميپردازد. اين عوامل در دو دسته عوامل دروني و محيطي مورد بررسي قرار گرفتهاند و در اين مقاله در قالب مدلي ارائه شده اند.
مبلغ قابل پرداخت 4,875 تومان
برچسب های مهم