مجموعه محتوای دانشجویی، علمی و آموزشی

مجموعه محتوای دانشجویی، علمی و آموزشی

بهترین کیفیت فایل ها برای شما که بهترین و نایاب ترین هستید. برای دانلود فایل، جزوه، منابع استخدامی، پاورپوینت و ... از قسمت پایین اقدام کنید. تمام فایلها کیفیت شان ارتقا یافته و عاری از هرگونه موارد مزاحم مثل تبلیغ و ... هستند.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فایل های فلسفه

فایل های مهندسی پزشکی

فایل های مهندسی نساجی

فایل های علوم تربیتی

فایل های پرستاری

فایل های ادبیات

فایل های استخدامی

فایل های علوم تربیتی

فایل های مهندسی مواد و متالوژی

فایل های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

فایل های مهندسی نفت

جزوه و کتاب های عمومی دانشگاه

فایل های رشته شیمی

فایل های فیزیک

فایل های حسابداری

فایل های مهندسی صنایع

فایلهای تریبیت بدنی و علوم ورزشی

فایل های زیست شناسی

فایل های ریاضیات

فایل های رشته اقتصاد

فایلهای مهندسی عمران

فایل های روان شناسی

کتاب های آشپزی و تغذیه

فایل های سایر رشته های فنی و مهندسی

فایل های مهندسی برق

فایل های آموزش زبان انگلیسی

فایل های مهندسی مکانیک

فایل های مهندسی معدن

پاورپوینت ها

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 908
  • بازدید دیروز : 1010
  • بازدید کل : 1033149

مقاله با عنوان ارزيابي عوامل موثر بر اعتماد مشتريان آنلاين و تأثير آن بر قصد خريد اينترنتي با استفاده از مدل معادلات ساختاري


مقاله با عنوان ارزيابي عوامل موثر بر اعتماد مشتريان آنلاين و تأثير آن بر قصد خريد اينترنتي با استفاده از مدل معادلات ساختاري

مقاله با عنوان ارزيابي عوامل موثر بر اعتماد مشتريان آنلاين و تأثير آن بر قصد خريد اينترنتي با استفاده از مدل معادلات ساختاري، آماده دانلود مي باشد.

 

محتويات فايل: فايل زيپ حاوي يک pdf

تعداد صفحات: 8 

چکيده

عليرغم گسترش روز افزون بكارگيري اينترنت در ايران، تجارت الكترونيكي و خريد اينترنتي رواج كافي نيافته است و استقبال چنداني از سوي مردم جهت خريد محصولات و خدمات بصورت اينترنتي از موسسات و سازمانهايي كه امكانات و تسهيلات اين امر را فراهم نموده اند صورت نمي‏ پذيرد. از آنجا كه يكي از بزرگترين موانع توسعه خريد اينترنتي فقدان اعتماد مردم و ناآشنايي موسسات فعال در اين زمينه با ساز و كارهاي اعتمادسازي مي باشد، هدف اين پژوهش شناسايي و بررسي عوامل موثر بر ايجاد اعتماد در خريدهاي اينترنتي از نقطه نظر مشتريان آنلاين است. اين مطالعه بوسيله يك نگرش سنجي توسط پرسشنامه تحت وب از مشتريان كتابفروشي هاي اينترنتي استان اصفهان صورت گرفته است. نتايج اين پژوهش حاكي از آن است كه اعتماد بر تمايل خريد مشتري از فروشگاه اينترنتي تاثير مستقيم داشته و عوامل امنيت ، جرايم اينترنتي، كنترل محيط وب، ظاهر گرافيكي و ساختار وب سايت بر اعتماد اثر گذار است.

 


مبلغ قابل پرداخت 4,875 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 281

برچسب های مهم

جزوه دانشگاه های برتر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما