اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامقاله با عنوان ارزيابي عوامل موثر بر اعتماد مشتريان آنلاين و تأثير آن بر قصد خريد اينترنتي با استفاده از مدل معادلات ساختاري، آماده دانلود مي باشد.
محتويات فايل: فايل زيپ حاوي يک pdf
تعداد صفحات: 8
چکيده
عليرغم گسترش روز افزون بكارگيري اينترنت در ايران، تجارت الكترونيكي و خريد اينترنتي رواج كافي نيافته است و استقبال چنداني از سوي مردم جهت خريد محصولات و خدمات بصورت اينترنتي از موسسات و سازمانهايي كه امكانات و تسهيلات اين امر را فراهم نموده اند صورت نمي پذيرد. از آنجا كه يكي از بزرگترين موانع توسعه خريد اينترنتي فقدان اعتماد مردم و ناآشنايي موسسات فعال در اين زمينه با ساز و كارهاي اعتمادسازي مي باشد، هدف اين پژوهش شناسايي و بررسي عوامل موثر بر ايجاد اعتماد در خريدهاي اينترنتي از نقطه نظر مشتريان آنلاين است. اين مطالعه بوسيله يك نگرش سنجي توسط پرسشنامه تحت وب از مشتريان كتابفروشي هاي اينترنتي استان اصفهان صورت گرفته است. نتايج اين پژوهش حاكي از آن است كه اعتماد بر تمايل خريد مشتري از فروشگاه اينترنتي تاثير مستقيم داشته و عوامل امنيت ، جرايم اينترنتي، كنترل محيط وب، ظاهر گرافيكي و ساختار وب سايت بر اعتماد اثر گذار است.
مبلغ قابل پرداخت 7,313 تومان
برچسب های مهم