اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامقاله با عنوان نقش خلاقيت و نوآوري در كارآفريني که در اولين كنفرانس بين المللي مديريت نوآوري و کارآفرینی (27 و 28 بهمن 89) ارائه شده آماده دانلود می باشد.
تعداد صفحه:29
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf.
چکیده
دنياي امروز كه در آن زندگي ميكنيم، تحت عنوان «عصر خلاقيت، نوآوري و كارآفريني» ناميده شده است(گلستان هاشمي، 1382 ). در اين عصر ابداع و خلق محصولات و خدمات ميسر نيست مگر توسط افراد كارآفرين كه با استفاده از خلاقيت خود دست به نوآوري زده و با ايجاد تحول در سازمان ها و با تاسيس شركت هاي نو اين امر را محقق مي سازند. اهميت و نقش خلاقيت، نوآوري و كارآفريني به حدي است كه زندگي و تمدن انسان بدون آنها هرگز قابل تصور نيست. با توجه به نقش و اهميت كارآفريني و سابقه درخشان كارآفرينان در توسعه بسياري از كشورها و با توجه به مشكلات اقتصادي زيادي كه كشور ما با آن مواجه بوده و دست ياري از هر سويي مي طلبد، ترويج و اشاعه مفهوم كارآفريني، توجه به نقش مهم خلاقيت و نوآوري در كارآفريني و مهم تر از همه تربيت افراد (به ويژه تحصيل كردگان) نوآور و كارآفرين براي ايجاد سازمان هاي كار آفرين در تمامي جوامع به خصوص جوامع درحال توسعه مانند ايران از اهميت و ضرورت حياتي برخوردار است. افراد بايد بدانند چگونه دست به كارهاي خلاق زده و تكنيك هاي خلاقيت را در خود به كار ببرند؟ چگونه ايده ها و نظرات بديع و خلاقانه اشان را به مرحله عمل برسانند؟ چگونه با ديگران ارتباط برقرار كنند؟ و چگونه محصول خود را بفروشند؟ مقاله حاضر از ديدگاه توصيفي، با هدف آشنايي با مفاهيم و تعاريف كارآفريني، سازمان كارآفرين، خلاقيت و نوآوري، پيشينه و ويژگي آنها و نيز نقش اساسي خلاقيت و نوآوري در كارآفريني و تأكيد بر خلاقيت و نوآوري به عنوان دو ويژگي اصلي فرد كارآفرين و تشريح هركدام مي باشد.
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان