مجموعه محتوای دانشجویی، علمی و آموزشی

مجموعه محتوای دانشجویی، علمی و آموزشی

بهترین کیفیت فایل ها برای شما که بهترین و نایاب ترین هستید. برای دانلود فایل، جزوه، منابع استخدامی، پاورپوینت و ... از قسمت پایین اقدام کنید. تمام فایلها کیفیت شان ارتقا یافته و عاری از هرگونه موارد مزاحم مثل تبلیغ و ... هستند.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فایل های مهندسی پلیمر

فایل های فلسفه

فایل های مهندسی پزشکی

فایل های مهندسی نساجی

فایل های علوم تربیتی

فایل های پرستاری

فایل های ادبیات

فایل های استخدامی

فایل های علوم تربیتی

فایل های مهندسی مواد و متالوژی

فایل های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

فایل های مهندسی نفت

جزوه و کتاب های عمومی دانشگاه

فایل های رشته شیمی

فایل های فیزیک

فایل های حسابداری

فایل های مهندسی صنایع

فایلهای تریبیت بدنی و علوم ورزشی

فایل های زیست شناسی

فایل های ریاضیات

فایل های رشته اقتصاد

فایلهای مهندسی عمران

فایل های روان شناسی

کتاب های آشپزی و تغذیه

فایل های سایر رشته های فنی و مهندسی

فایل های مهندسی برق

فایل های آموزش زبان انگلیسی

فایل های مهندسی مکانیک

فایل های مهندسی معدن

پاورپوینت ها

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 300
  • بازدید دیروز : 1193
  • بازدید کل : 1033734

مقاله شناسايی عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهای اينترنتی در ايران


مقاله شناسايی عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهای اينترنتی در ايران

مقاله با عنوان شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران آماده دانلود است.

چکیده

دهه نود ميلادي دهه ظهور كسب و كارهايي بود كه به كسب و كارهاي داتكام معروف شدند. كسب و كارهايي كه در قالب يك وبسايت راه اندازي ميشوند تا به بهره برداري از فرصتهايي بپردازند كه در اثر فناوري اينترنت حاصل شده است. موفقيت و يا شكست اين كسب و كارها نيز همچون ساير انواع كسب و كارها متأثر از عوامل مختلفي است. تحقيقات نشان داده است كه فقدان دانش پايهاي كسب و كار، نداشتن طرح كسب و كار و يا ضعيف بودن آن، تبليغ غير مؤثر، تداركات ناكافي، ناتواني در برآوردهسازي نيازهاي مشتريان، استفاده نابجا از منابع مالي و كاهش تدريجي علاقه سرمايه گذار به تجارت الكترونيك و همچنين رشد قارچي شركتهاي اينترنتي و بروز تغيير در رفتار خريد مشتريان، از مهمترين دلايل شكست كسب و كارهاي اينترنتي بوده است. از سوي ديگر كسب و كارهاي اينترنتي موفق اغلب از نوع تركيبي )حقيقي و مجازي( بوده اند كه از زنجيره تأمين قوي و همچنين دامنه اي از مشتريان موجود خود بهره ميبردند. ايران با برخورداري از حدود 23 ميليون كاربر اينترنتي در حال حاضر و بسترسازي براي رشد ظرفيت و ضريب نفوذ اينترنت در آينده داراي پتانسيل زيادي در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي است. اين مقاله كه برگرفته از پاياننامه كارشناسي ارشد است با استفاده از مطالعه موردي سايتهاي اينترنتي موفق و ناموفق و مصاحبه با خبرگان اين حوزه، به شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب و كارهاي اينترنتي در ايران ميپردازد. اين عوامل در دو دسته عوامل دروني و محيطي مورد بررسي قرار گرفتهاند و در اين مقاله در قالب مدلي ارائه شده اند.

 


مبلغ قابل پرداخت 4,875 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 202

برچسب های مهم

جزوه دانشگاه های برتر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما