مجموعه محتوای دانشجویی، علمی و آموزشی

مجموعه محتوای دانشجویی، علمی و آموزشی

بهترین کیفیت فایل ها برای شما که بهترین و نایاب ترین هستید. برای دانلود فایل، جزوه، منابع استخدامی، پاورپوینت و ... از قسمت پایین اقدام کنید. تمام فایلها کیفیت شان ارتقا یافته و عاری از هرگونه موارد مزاحم مثل تبلیغ و ... هستند.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فایل های فلسفه

فایل های مهندسی پزشکی

فایل های مهندسی نساجی

فایل های علوم تربیتی

فایل های پرستاری

فایل های ادبیات

فایل های استخدامی

فایل های علوم تربیتی

فایل های مهندسی مواد و متالوژی

فایل های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

فایل های مهندسی نفت

جزوه و کتاب های عمومی دانشگاه

فایل های رشته شیمی

فایل های فیزیک

فایل های حسابداری

فایل های مهندسی صنایع

فایلهای تریبیت بدنی و علوم ورزشی

فایل های زیست شناسی

فایل های ریاضیات

فایل های رشته اقتصاد

فایلهای مهندسی عمران

فایل های روان شناسی

کتاب های آشپزی و تغذیه

فایل های سایر رشته های فنی و مهندسی

فایل های مهندسی برق

فایل های آموزش زبان انگلیسی

فایل های مهندسی مکانیک

فایل های مهندسی معدن

پاورپوینت ها

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 1006427

پروژه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی


پایان نامه دوره ارشد مدیریت دولتی با عنوان تأثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه تهران.

 

چکیده پایان نامه به شرح زیر می باشد:

تعداد كمي از سازمانها به لزوم آماده ساختن خود براي رويارويي با بحرانهاي احتمالي، پي برده‌اند. به همين ترتيب، براي مقابله با خطرات احتمالي، سازوكارهاي لازم را پيشبيني نکرده اند. اين عدم توجه، باعث از بين رفتن سازمانهاي بسياري شده است. بنابراين لازم است سازمانها همواره خود را براي مواجه با خطرات احتمالي آماده نمايند. بهترين اقدام بکارگيري مديريت بحران است. مديريت بحران داراي جنبه هاي زيادي است و مسائلي از قبيل فرهنگ سازماني، ساختار، آموزش، تکنولوژي و ... را در برمي گيرد، در اين پژوهش به بررسي يكي از عناصر اصلي مديريت بحران يعني ارتباطات سازماني پرداخته ايم. جامعه آماري اين پژوهش، شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران در منطقه تهران است. مديريت بحران در اين شركت -با توجه به نقش مهمي که اين شرکت در توسعه اقتصادي کشور بر عهده دارد- از اهميت زيادي برخوردار است. اين پژوهش بر اساس داده هاي جمع آوري شده در نيمه دوم سال 1385 و اوائل سال 1386 از نمونه اي متشکل از 91 نفر از مديران و کارشناسان شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران منطقه تهران، انجام شده است. نتايج تحقيق نشان مي دهد که بين ارائه انواع اطلاعات از جمله دسترسي به اطلاعات بهنگام، صحيح، مناسب، کامل و سريع و همچنين کانالهاي ارتباطي و مديريت بحران رابطه معني داري وجود دارد؛ اما بين شاخص بازخور و مديريت بحران رابطه اي وجود ندارد.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1203

برچسب های مهم

جزوه دانشگاه های برتر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما